reklama

Ako dnes nezošalieť...

SVĚT nemá slzy rád --- ešte Ťa vysmeje ......... a tak dávam aj podtitulok :  „Keď  blogéri naštartujú,.... – juchajdá naštartujú" - (aj Senzus to hral...)  Poďme na to takto:  Zabŕdnem do toho ( ako si odľahčiť v piatok večer ) zo stránky "kvázi" ľudovej : Nebojte sa: nebudú ľudovky...  – alebo ––-  tešte sa , podaktorí  ! – aj ľudovky budú ...  „Muzikanti – fidlikanti ...  Zahrajte mi takúto"!... -- ale tak  trochu --- predsa len  na inú nôtu...( veď ma už poznáte ... )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Ale veď (nedoprajete mi? ) ... nech je trochu aj po mojom - please... : „Novinári – blogeristi –...." Napíšte mi takúto" !!!

Tri dni ma naháňali, ( do písania ) aj tak nedostaliii – ešte ma jeden budú ... a potom ma dostanúúú ...

Muzikanti – fidlikati...

(Detvianski žandári)...,. – Smenárski adminiíííí –, prečo tak plačeteééé,.. veď Vy svoju Evkuúúú, aj tak nečítateéééé,-...

Muzikanti – fidlikanti ...

... Cukor jedla , kávu pila, aby bola pekná,..biela...( víno pila, čili jedla, aby bola pekná ostrá - k problémom dneška ! )

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...Muzikanti – fidlikanti ...

... Darmo ma mamičko, darmo ma mamičko - .. „ do pucu dávate"... zo mňa kňaz nebude, zo mňa kňaz nebude, darmo nakládate - (a ani mníška veru nie ,... skôr - novinárska rebelka )

Muzikanti – fidlikanti ...

... Keď som šol z Šarišu – stretol som... – Evušu, bárs´ še mi zaľúbila....“ Očká mala kučeravie,..a na nich lásky mámenie,.. nohy mala dlhie , zuby veru rovnie,...oči kučeravo hladnie,... tak še mi zapačila,...

Mistře – teď poprosím – ... smutné tango:-(

... „So slzami v očiach.... ( pam, para, ra, ram, pam, pam ) ..... nevidieť jasne svet,.....

Refr: A preto, --- nikdy neplač ! aj keď máš v srdci žiaľ,........ radšej sa svetu ukáž..., ako by si žiaľ nepoznal,... – SVET NEMÁ SLZY RÁD!!!! - ešte ťa vysmeje ... v živote vyhráva vždy len ten --- KTO SA USMEJE !!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Muzikanti – fidlikanti...

„Nevie - –– kto sa navždy nelúčil, čo je žiaľ,... nevie – ten , kto nikdy nemiloóóval"...–........

Refrenčok: LA PALOMA ... -- oddávajte sa rytmickým tangám :

"Keď harmonika tíško znie,............Ktosi sa ku mne privinie,... a vlny piesne ma nesúúú,.. kde súúú,.. tie chvíle stratenééé ,.."

Keď Harmonika zahrá nám,... viem , že na svete nie som sám,...

Muzikanti – fidlikanti... už som toho nafidlikala až-až...

hádam ... porozumie aj dnešný človek , a nielen ten , kto spoznal tieto tangá , alebo ľudovým piesňam to zasvätený jedinec... )

Priznávam,...... tangami sa som sa nechala trochu uniesť ... veď ( kto by dnes odolal tangám(čom) , aj keď sú už v móde zas normálky, a nie tie , čo sa zasekávali do riťky )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Po polnoci je už jedna –- vyprevaď ma moja milá...cez hory, cez doly... cez ten les....".......mením na: (žaluď - hop, nehráme karty? )......vyprevaď ma (moja milá stránka www.sme.sk ) --- cez kúpelňu, cez WC, cez ten (hm) sex... vyprevaď ma Moje milé www.sme.sk ešte dnes !!!!!

A pak ! „ Šup sem – šup – tam, nám už je to všechno jedno !! Šup sem – šup – tam ,... nám už je to fuk !!!

Zdar všetkým privŕžencom môjho blogu a prajem Vám, nech sa Vám nikto nesmeje !!!

Eva Strnátová

Eva Strnátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ... a chcem aj naďalej byť -priama, razantná, vtipná, ostrá, skrátka svojská!! Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu