reklama

Krízy bijú na poplach

S krízami sa dnes roztrhlo vrece... Už ani sama neviem... aj u mňa - ščúleky je to len smola? Alebo už nebodaj  fakt tá kríza?? Všetci sa oháňajú krízami stredného veku,.. ale veď ja?? Mám k nej ešte ďalekoóó...ale niekedy som fakt na pochybách...Teda ako som už spomenula v úvode....neviem s určitosťou povedať, či ju už mám, alebo je to len neskutočná smola? Lebo  "Já ti Karle , nevím.." tak povie mi to už niekto? Skúsim Vám to vykresliť čisto reálne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Tá finančná kríza ma štrajchla trochu ,.. Už sa pri mäsiarskom pulte tak od radosti nenadrapujem 
nad bravč. krkovičkami --- (šťavnatými to nedeľnými rezňami), prípadne "knedlom, vepřom a zelom:-)" 
holt - priškrcujeme...

Vidím mierne komický výjav mňa, ako sa vešiam odpásaným remeňom z gatí ( ktoré hneď padli k členkom. ) Tvár omodralá ako prepasírované bystrické slivky, oči bielkovito - vypúlené. Ešte jedna beloba sa tam na mojom zmorenom tele tkvie, a to môj biely - od leta už dávno vyblednutý zadok. A na ňom svieti jedna červená kontrolka a to...( nejaký blbec- zozbieraný pupák)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pondelky - piatky sú vždy o tom istom. O 5.3O hod. sa zblázni budík na mobile svojím blbým škrekotom, ako na jatkách. Ale aspoň precitnem , aj tak som mala desivý sen. Takto som sa aspoň vymanila z pazúrov démona zvaného poľadovica na cestách.... 5.35 budík škrieka znova, lebo vie, že majiteľka si rada prispí...asi 3x sa takto rozdrapuje,.. .Ale už mám toho dosť ! Odrichmaná mačkám všetky tlačítka, ... až jedno predsa len zaberie. Také malé ho..o, a toľko rámusu to narobí!!! S nevôľou sa vytrepem z teplučkých periniek a začínam ranný rituál....WC, kúp., kuch., WC, kúp. kuch., WC ,kúp., autobus --- ktorému večne , ale večne , chytám riť... A tak nakoniec načas cvakám príchod do práce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Áno, nastali tam určité zmeny. Pridružili ma k novému kolektívu, k novej náplni práce. Hodená rybka do vody - plávaj! Tak viete, čo to obnáša... oboznamovanie sa s novými tvárami, a vykonávať si zodpovedne svoj diel práce s plným nasadením života. Ale ja mám život rada toto nasadenie mi vyhovuje.
Na domácom fronte sa to nejako prieči dobrým zvykom. Dorastajúce deti majú nespočetné množstvo mimoškolských aktivít, záujmov a krúžkov... Vídam ich poväčšine len pohrúžených do domácich
úloh, , alebo už spiace, alebo "niekde v teréne".


Oblasť "M" pokrivkáva..... Velitelia tohoto válečného frontu sa momentálne stiahli na
ústup.Obidve znepriatelené strany zvolili vyčkávaciu techniku... ..

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Kamarátky sa z nevysvetliteľných dôvodov odporúčali a telefonát do autu zahrali slovami: " Však sa ti niekedy ozvem, zas niekedy, na káve...."No fajn!! ( Kati,..vieš čo, rovno mi povedz - "môžeš si
za to sama".....všetok čas si venovala rodine, a deťom, na kamošky si nemala čas.....) skrátka, vykašľala
sa na mňa)


Dom je v neustálej rekonštrukcii, a koniec tej rekonštrukcie vidím tak na rok 2028..., kedy ho
moje deti hneď po zdedení jedným pásakom zrovnajú so zemou...

A tak, keď je "posádka omylom" z domu preč, vyrážam do ulíc, kde v prvom obchode kúpim potrebné oblečenie, obuv, potraviny a drogériu. Všade sú síce vysvietené zľavy, ale aj tak som o pár
šušťavých a a cvendžavých ľahšia. Ťažkým, unaveným krokom, a ovešaná 2 poloderavými igelitkami v
každej ruke, a s roztrhnutými ušami na jednej z nich - omotanou o moju rukoväť, sa blížim k autobusovej zastávke. Prší, a debil dážď padá do xichtu. Zbesnený vietor mi nahrnie moju "škucu" neposlušných vlasov do očí, tak, že len s námahou a po pamäti rozopínam zips na kabelke. Tá sa stihla zošuchnúť z pleca, a držiac mi len na predlaktí, sa v nej teda kutrem pre pár centov na cestovné autobusom. Ten by mal každú chvíľu ísť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Mal,...ale nešiel...! Že túto linku zrušili, to prežijem. Čakám teda na najbližší autobusový spoj už dobrú
polhodinu v ľahkom kabátiku, a samozrejme v ľahkých čižmičkách,... na ktorých vlečiem len na nitke držiacu odtrhnutú podrážku . A tak idem jak čaptoš, lebo nechcem stratiť ani ten odškerený opätok. Aj tak mi do nich už natieklo,... a že stále nateká...? aspoň sa mi preplácnu nohy, a nebudú tak raziť! Domov sa šťastne doplavím , mokrá, udýchaná, skrehnutá, nič na tele necítiaca si. S veľkou láskou šmáram igelitky na zem v predsieni. Na rukách mám vytlačené fialové zárezy na dlaniach od svinsky ťažkého nákupu. Odkopnem čižmy a od únavy sa zvezem na gauč........


Mám toho už fakt dosť,... kašlem na to! Skôr, ako ma klepne pecka, ... musím si od všetkého oddýchnuť... Za chvíľu s tými istými boľavými rúčkami si s pôžitkom otváram 7 decku červ. vínka z chladničky, a dobre veľký sakel šunkovo-syrových čipov. Veď je to aj tak všetko na r.ť !!! Nič, sa mi nedarí, priťahujem na seba len kopec problémov......... zradila ma kamarátka, ušli mi moje 2 milované psíky,... deti sú zaujaté aktivitami , otcovia večne v práci, splátky narastajú,... na kardio vyšetrení som tiež nedopadla najlepšie, a starecký susedský pár si zmyslel hromžiť na nás,......Cítim sa ako väzeňkyňa.....vo vlastnom tele.....Dosť už!!! Reflexne zapínam telku,...aj keď o tomto čase v nej nič normálne nenájdete. A tak sa vyvalím na sedačku, bezducho a nie veľmi zúčastnene sa vnáram do riešenia zápletky Komisára Rexa........Rex všetko vyriešil samozrejme až o 23.15, kedy som precitla na ťažobu v dvanástorníkovej oblasti,......... kombinácia stres - 2 poháriky vínka, a zpahltnuté mastné čipsy ,.... a celú noc som si Alpou máčala čelo...

Ráno 5.30..... zas ten idiot ... V zrkadle to predsa nie som ja!! Mám ovisnuté vačky pod očami, ako pravý Derick, prepadnutú bielostkvúcu sa tvár, vcucnuté líca, krvavé , a podliate oči a ..... dávenie...


Ale ,... toto ma predsa nemôže položiť,... s úsmevom na tvári, opäť bežím svoj ranný maratón
na autobus do práce.... A "vzhúru" a "vsříc" k novým a novým dobrodružstvám !

Tak povedzte, mám tú krízu už, alebo nie?

Eva Strnátová

Eva Strnátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ... a chcem aj naďalej byť -priama, razantná, vtipná, ostrá, skrátka svojská!! Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu