reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Strnátová

Eva Strnátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ... a chcem aj naďalej byť -priama, razantná, vtipná, ostrá, skrátka svojská!! Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Najprv hojno – teraz ....o

Eva Strnátová

Najprv hojno – teraz ....o

A máme to za sebou... Jedny z dvoch veľkých sviatkov v roku. Veľkonočné.  Dosť veľké  zbytky úd. mäsa a šunky pomaly osychajú na tanieri, nepomôže ani alobal. Lenže , my aj tak dojedáme. Ešte že máme k tomu na výber buď chren, alebo kremžskú horčicu. Takto  stále nového údeného mäsa sa nevieme nabažiť. Chladničky praskajú vo švíkoch, ba poniektorí zapli aj náhradné chladničky. Niekto zase čakal viacej hostí, ako prišlo. Nakvárilo sa jedla...teraz dojedajme! Predsa nevyhodíme boží dar len tak - potkanom!

  • 15. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 602x
  • 7
Aj malý úspech je úspech

Eva Strnátová

Aj malý úspech je úspech

Časom, kedy som ticho závidela mojim zamestnaným  priateľkám, susedkám a známym, ktorí si chodievali vylepšiť svoju  vzdelanostnú úroveň na semináre , tak tým časom už odzvonilo. Postretlo ma šťastie, v ktoré som už ani nedúfala...

  • 22. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 488x
  • 1
Idiot v Tescu ... resp. Sláva trapasom !!

Eva Strnátová

Idiot v Tescu ... resp. Sláva trapasom !!

Už ráno som mala „tušáka", že  celý deň bude o ho..e. Intenzívna a pichľavá bolesť v ľavej strane hlavy hneď po zobudení veštila akurát to, že migréne sa dnes zas , ani náhodou  nevyhnem. A tak aj bolo. (Deň som predopovala Ibalginami , v kombinácii s Ataralginami a prešpikované Anopyrinmi...Nepadla ani jedna káva, len hektolitre čaju). Doma by som sa liečila tmou, tichom, a palinovým čajom, žiaľ, v práci  - pirulkami... Migrénu teraz riešiť ale nejdem..... A aby nebolo málo, tak.....

  • 18. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 087x
  • 39
Nevzdám to ! Mám pre koho žiť...

Eva Strnátová

Nevzdám to ! Mám pre koho žiť...

Resp. čo ma posúva žiť ďalej ?... V dnešnom  stresujúcom, uponáhľanom a  rýchlom svete, kedy človek nemá doslova ani čas  vys.ať sa,  som  sa zapovedala... a .....a tak - v jeden obyčajný utorok som prišla z práce domov z dlhej smeny.  A ja som si tú „potrebu" urobila....lenže - ( duchovnú). Potrebovala som vypnúť... teda - „vys..la som sa na všetku robotu, ktorá ma tam samozrejme od rána vyčkávala a oslovila som moje deťúrence, aby mi potešili dušičku a zahrali mi na klavíri moje obľúbené songy. ( A potom už pôjdem robiť... )

  • 16. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 5
Krízy bijú na poplach

Eva Strnátová

Krízy bijú na poplach

S krízami sa dnes roztrhlo vrece... Už ani sama neviem... aj u mňa - ščúleky je to len smola? Alebo už nebodaj  fakt tá kríza?? Všetci sa oháňajú krízami stredného veku,.. ale veď ja?? Mám k nej ešte ďalekoóó...ale niekedy som fakt na pochybách...Teda ako som už spomenula v úvode....neviem s určitosťou povedať, či ju už mám, alebo je to len neskutočná smola? Lebo  "Já ti Karle , nevím.." tak povie mi to už niekto? Skúsim Vám to vykresliť čisto reálne...

  • 11. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 2
reklama
Myslím ( na chlapa ) - teda som ( alebo - ako rozumiem mužom ja )

Eva Strnátová

Myslím ( na chlapa ) - teda som ( alebo - ako rozumiem mužom ja )

„ Myslíš na to, na čo myslím ja?“  - (spieva  Peter Nagy. ) Žeby motto žien dnešných dní  „Waw“ – baby, kecajme o chlapoch ! Celkom milá téma , no nie?  ( pre dámy, ktoré majú čo-to do činenia s mužmi ). „ Ééh – daj pokoj s chlapmi“! – povedia dámy, ktoré majú čo- to do činenia s mužmi. A po chvíli pokračujú slovami : „ Čo si to chcela hovoriť, že ten Tvoj...čo?? Veď hovor, nie!?“ Tak, či onak – o chlapoch sa hovorí (30) hodín denne. Aj mne to tak vyšlo.

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 061x
  • 4
Keď dávajú, ber !

Eva Strnátová

Keď dávajú, ber !

A platí to dvojnásobne hlavne keď sa jedná o "prúsery"! Veď keď sa "darí", tak čo by sme nebrali, no nie? A mne sa v poslednej dobe "zadarilo" až moc. Na takéto  časté "radosti" som veru nebola zvyknutá. Ale tentokrát som si to nasmerovala na computers. So železnou pravidelnosťou sa  mi túto počítačovú techniku darí kaziť - úspešne.

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 506x
  • 1
Kúrenie v krbe je dobrá vec, len ...

Eva Strnátová

Kúrenie v krbe je dobrá vec, len ...

... len sa Vám nesmie stať to, čo smoliarke Evelýnke. Teraz mi to príde smiešne, no vtedy ma smiech vôbec nechytal...ani náznakom nie... ja som vtedy prežívala fest  ťažké chvíle.,..

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 014x
  • 2
Milujem nedeľné predpoludnia ...

Eva Strnátová

Milujem nedeľné predpoludnia ...

... keď ... (priblížim Vám, prečo tak nedám dopustiť na nedeľné predpoludnia. Naväzujem tak na predchádzajúci článok pod názvom Milujem nedeľné rána - pre lepšie zorientovanie sa v mojich nedeliach, odporúčam prečítať si ho ) ... keď ... pekne tupým nožom šmidlikujem po mäse a márne sa snažím odkrojiť slušný plátok . Aj ma napadlo, že ho prebehnem osličkou ( brúskou ), ale oslička sa kdesi odoslila a niet jej. Ale -- vidina mäkkučkých vysmážaných rezníkov ma neodrádza od tejto zdĺhavej činnosti.

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 512x
  • 2
Milujem nedeľné rána ...

Eva Strnátová

Milujem nedeľné rána ...

... keď sa prebudím ešte do skorej rannej tmy. Všade božské ticho, dom ešte spí a jeho obyvatelia tiež. Občas počuť niekoho dobre si "utabačiť" vo chvíli, keď sa slastne prevaľuje na druhý bok.

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
reklama
" Odfajčený " počítač - hotová katastrofa

Eva Strnátová

" Odfajčený " počítač - hotová katastrofa

Tak je moji milí. Presne ten, ktorý Vás doma vždy poslušne a bez reptania čakal. Chudátenko... dobre slúžil - doteraz. Poviete si : Čo nariekaš,veď sa dá opraviť! Jasná vec, opravia ho, dnes sú už na to machri. A je dokonca ešte  jeden mesiac v záruke. (No - Moje - vedelo, kedy sa má pokaziť). No - ale čo si já čiľ bez neho počnu?

  • 16. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 4
Ale nakydalo ( sňahu)

Eva Strnátová

Ale nakydalo ( sňahu)

Vlastne nie až tak, ale mne to stačí k ... malému fejtóniku... Ja viem,... jasné – Január! Nedaj Boh, aby sme nemali aspoň meter snehu ( na horňákoch) a aspoň metrák problémov (na dolňákoch)

  • 6. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
  • 5
Doteraz Chi-chi-chi, che-che-che, teraz prichádza Vytriezvenie

Eva Strnátová

Doteraz Chi-chi-chi, che-che-che, teraz prichádza Vytriezvenie

Skôr, než sa 5.1. ( hííí, to je už zajtra?) postavím na štartovaciu dráhu na maratónsky beh rokom 2009, stihla som si spomenúť, že ma čaká ešte jedna dôležitá úloha. Myslím, že nielen ja sa potýkam s takýmito úlohami. Mala som to na mysli pred sviatkami, že keď budem tak dlho doma určite si nájdem na to čas. Lenže , pri sviatočnom varení sa mi zrazu roztancoval nôž,  a ja som si skoro odrezala prst.  To nevymyslíš – to je život! Takže teraz – aj tak musím. Síce s 1  zdravou rukou, ale idem na to.

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 505x
  • 0
Tátoše naše

Eva Strnátová

Tátoše naše

Písal sa ešte rok 1999... Zočila som Ju pred mojim domom. Srdiečko mi ihneď zaplesalo, tvár sa mi celá rozjasnila, a naplnila ma vnútorná radosťJ,od ktorej som podskočila najmenej meter od povrchu zemského. Stála tam. Skromne, tichúčko. Taká malinká, guľatučká - sťa lienka Katarínka..........A teraz to príde...

  • 3. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 6
Nostalgia, na scénu prosím...

Eva Strnátová

Nostalgia, na scénu prosím...

Nostalgia ma v mojom živote nie príliš často chytala. Nebol na ňu čas ( hold život – nač ten spěch?), ale v posledný deň minulého roka, popri vyváraní rôznych koncoročných jedál, sa mi napodiv z pamäte vynorili nostalgické spomienky na krásne moje detstvo – konkrétne na niekdajšie Silvestre. ( je úplne jedno, že boli za „totáča“ ), ja  mám na mysli teraz niečo úplne iné.

  • 3. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu