reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Strnátová

Eva Strnátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ... a chcem aj naďalej byť -priama, razantná, vtipná, ostrá, skrátka svojská!! Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Komu „rozkopem riť“ ???

Eva Strnátová

Komu „rozkopem riť“ ???

... každý mi tě lásko zavidí, když Prahou jdem, ulicí dál (M. David) ... Praha, Brno,  Postaloprty,... Bratislava, Košice, Dolná Ždaňa,...Všechno jedno. Lásku nám môžu závidieť kdekoľvek na tomto svete hrboľatom. Láska si skrátka nevyberá ani mesto, ani kraj, ani štát. Amor  má nadmieru široký letový záber a napodiv ešte stále aj dostatok šípov napustených afrodiziakmi a feromónmy  ( ten Amor má určite známeho v chemickom labáku... )

  • 6. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Pane Bože, ja nechcem ešte „zahučať“ !!!

Eva Strnátová

Pane Bože, ja nechcem ešte „zahučať“ !!!

Slengovo sa tak hovorí „odchodu na onen svet.“ Pri všetkej posvätnej úcte, je tam „hore“ dobre, ale ja tam ešte v tejto chvíli nechcem ísť, prosíím.teraz ešte nie! ( Cítim, že si ešte mám niečo dokončiť). Aj keď niekedy mám silný pocit, že už som tomu „na stope“ a to veľmi blízko. Že sa tomu len ťažko ubránim. Totiž – stres, aký dnes všetci prežívame, neveští nič dobré. Že aký???? No pozrime sa na to z ... napríklad ... z mojej stránky.

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Čo mi chýbalo tento rok na Nový rok??

Eva Strnátová

Čo mi chýbalo tento rok na Nový rok??

Rána 1. januára bývajú väčšinou vždy rovnaké a väčšinou vždy ešte spiace. Skôr sú to poobedňajšie hodiny, kedy sa našinec po prehýrenej silvestrovskej noci pomaly prebúdza k životu. Ale poďme pekne po poriadku.....

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu